The end of basketball?

posted under by 『hG』
Aihz.. feel damn moody today. My leg get injured again. This is the 7th times my leg get sprinted. Haiz.. Already stop play basketball for 3 month. When play again KENA!! Stop again 3 month and..... KENA again!! What should i do?? This time lagi teruk. Kena right leg!! Damn!!! Cant even drive for now. aikz. Should i just gve up for playing basketball already? Or izzit i m not suitable for playing basketball?


篮球对别人来说我不知道是什么。但对我来说,“篮球”是我第2个自己。
“篮球”陪我走过了人生10年。自小就没有自信的我,认识了篮球给了我自信与勇气。
在场上会让人给欺负,因为实力的不足。会给自己有“想变强。想进步”的想法!

我喜欢“篮球”。因为我喜欢射球的感觉。
When I hoding the ball and jump up ready for shoot, the feeling of hanging in the air is extremely great. What you see is only the ring middle on the sky. And when u shoot out the ball, the sound of the ball go in the ring is so relaxing.
詹望着天空的感觉,停留在空中的感觉,很自在,很舒服,像没有烦恼似的。我喜欢这种感觉,所以我喜欢“篮球”.


但9年后的我,在1年里,脚受伤了7次!这次还是双脚都受伤,我该怎么办呢?
休息了3个月又3个月的我,开始对篮球感到陌生。变的不会打球似的。可以练回吧!但打了10年球的我又需要用多久的时间练回呢?另一个10年吗??我有这样子的时间吗?但如在受伤的话,我的双脚还能走动吗?
我不知道,很迷惑,不知该如何。

我对“篮球”的坚持只有到这里吗?天,你能给我答案吗??

-------------------------------------------------------------------------------------------------

Will the ball dissapear inside the dark forever??


0 comments

Make A Comment
top